مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان:

ممنوعیت تردد شناورها در غرب استان از فردا تا روز دوشنبه هفته آینده



 مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: رفت و آمد تمامی شناورها از فردا ظهر (جمعه) تا روز دوشنبه هفته آینده در غرب این استان ممنوع است.

      

به گزارش صبح ساحل، مرتضی سالاری روز پنجشنبه گفت: هواشناسی برای روزهای پایانی هفته جاری وقوع ناپایداری جوی و دریایی ،در برخی از مناطق استان هرمزگان به ویژه مناطق غربی را پیش‌بینی کرده‌ است.

وی توصیه کرد: با توجه به اخطاریه‌های هواشناسی مبنی بر وزش باد نسبت شدید جنوب غربی تا شمال غربی در مناطق دریایی استان صاحبان شناورهای کوچک صیادی و تفریحی از رفت و آمد خودداری و تهمیدات لازم برای رفت و آمد ایمن شناورهای خود انجام دهند.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: مسافران و شهروندان برای اطلاع از باز بودن مسیرها و فعالیت بنادر مسافری می‌توانند عدد یک و ۲ را به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۰۰۱۹۸۳۶۹۲ ارسال کنند.

سالاری افزود: صاحبان شناورها نیز برای اطلاع از بنادر تجاری باید از برج کنترل بنادر استان کسب اطلاع کرده و در صورت بروز هرگونه سوانح دریایی و یا درخواست کمک با سامانه ۲۴ ساعته ۱۵۵۰ تماس و یا از طریق کانال اضطرار دریایی ۱۶vhf ارتباط رادیویی اقدام کنند.

هواشناسی هرمزگان برای روز جمعه ۲۵ فروردین آسمان نیمه ابری، رگبار باران و رعد و برق در خلیج فارس و نقاطی از تنگه هرمز افزایش باد نسبت شدید را پیش‌بینی کرده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها